Contact & veel gestelde vragen
Bij Broodbakshop.nl begrijpen wij heel goed dat we nergens zijn zonder tevreden klanten. Wij geven u dan ook graag extra aandacht en ondersteuning en proberen zo goed als mogelijk is uw vragen te beantwoorden. Kunt u het antwoord op uw vraag hier niet vinden? Of heeft u iets aan-/ op te merken? Of heeft u een klacht? Dan kunt u het onderstaande contactformulier invullen.
Neem contact op
Veelgestelde vragen
Algemeen
1.1 Wat gebeurt er met de gegevens die ik invul?
Leest u hier meer over in ons privacy beleid.
1.2 Wat zijn de algemene voorwaarden van Broodbakshop.nl?
De Algemene Voorwaarden van Broodbakshop.nl kunt u hier lezen.
1.3 Wat zijn de openingstijden van de Broodbakshop?
U kunt op de contactpagina van Broodbakshop.nl de juiste informatie vinden. De openingstijden, contact mogelijkheden, ect.
Bestellen
2.1 Hoe kan ik een product zoeken?
Binnen de webwinkel vindt u rechtsboven de functionaliteit "Zoeken". Hier kunt u een zoekterm invullen om te zoeken binnen ons assortiment.
2.2 Hoe kan ik een product bestellen?
U kunt een product bestellen door bij de informatiepagina van het product te klikken op de button "In winkelwagen". Het artikel wordt dan in uw winkelwagen geplaatst. U kunt daarna doorgaan met winkelen of u kunt de producten in de winkelmand afrekenen.
2.3 Hoe weet ik welke producten in mijn winkelwagen liggen?
Rechtsboven in uw scherm vindt u een overzicht van het aantal producten in uw winkelwagen en de totaal kosten van de producten in uw winkelwagen. Als u klikt op het winkelwagentje gaat u direct naar de inhoud van uw winkelwagen.
2.4 Ik wil een wijziging doorvoeren in de winkelwagen, hoe doe ik dit?
U kunt wijzigingen doorvoeren binnen de winkelwagen. U kunt een product uit de winkelwagen verwijderen door op het kruisje te klikken in de kolom verwijderen achter het betreffende product. Daarna klikt u op "Winkelwagen bijwerken". Het product wordt verwijderd uit de winkelwagen. U kunt het aantal stuks van een product wijzigen in de kolom "Aantal". Als u daarna op "Winkelwagen bijwerken" klikt, worden de juiste prijzen getoond.
2.5 Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen?
Als u online een bestelling plaatst en uw e-mailadres heeft doorgegeven, ontvangt u direct een orderbevestiging op uw doorgegeven e-mailadres. Hierin vindt u een overzicht van uw bestelling.
2.6 Ik wil mijn bestelling annuleren of wijzigen, hoe doe ik dat?
Dit kan alleen als uw bestelling nog niet verzonden is. Neemt u zo snel mogelijk contact op met de klantenservice voor meer informatie.
2.7 Ik wil vanuit het buitenland bestellen, kan dat?
U kunt vanuit het buitenland bestellen als het product binnen Nederland of België kan worden afgeleverd.
2.8 Kan ik nagaan waar mijn bestelling nu is?
U ontvangt een e-mail waarin alle informatie over de levering is opgenomen. Afhankelijk van het soort product (pakketpost of brievenbuspost) wat u hebt besteld is er een track en trace code opgenomen waarmee u uw bestelling kan volgen.
Bezorgen
3.1 Wat zijn de levertijden?
Wij streven ernaar de gewenste producten binnen 3 werkdagen na ontvangst van uw betaling te leveren. Mocht een bepaald product niet geleverd kunnen worden binnen deze termijn, krijgt u zo spoedig mogelijk bericht hierover per e-mail of telefoon. U kunt dan alsnog besluiten of u de bestelling voor die producten wel of niet wilt laten doorgaan.
3.2 Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Als u niet aanwezig bent op het moment dat de postbode met uw bestelling (pakket) komt, ontvangt u een kennisgeving. De postbezorger probeert het dan op een later moment nogmaals. Als levering uiteindelijk niet mogelijk is, kunt u uw bestelling binnen drie weken op het Postkantoor afhalen.
3.3 Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, dat kan. U kunt een ander afleveradres opgeven bij uw bestelling. Via "Mijn account" of in uw winkelwagen kunt u heel eenvoudig een alternatief afleveradres opgeven.
3.4 Ik heb mijn bestelling niet op de afgesproken datum ontvangen. Wat nu?
Uw bestelling wordt binnen 5 werkdagen geleverd, tenzij anders vermeld. Als u uw bestelling niet tijdig hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met de klantenservice.
3.5 Levert de webwinkel ook bestellingen in het buitenland?
Nee. U kunt uw bestelling alleen laten afleveren op een adres binnen Nederland en België.
Retourneren
4.1 Kan ik mijn bestelling terugsturen als het product niet aan mijn wensen voldoet?
Ja, dat is mogelijk. U kunt het product (binnen voorwaarden) binnen 14 dagen retour sturen. Nee hiervoor contact op met de klantenservice. Het is mogelijk om een artikel vanuit het buitenland naar Nederland te sturen. Neemt u in dat geval contact op met onze klantenservice. Indien u na twee weken een product wilt retourneren, dient u eerst contact op te nemen met onze klantenservice.
Betalen
5.1 Op welke manieren kan ik betalen?
U kunt binnen de Broodbakshop.nl op vier manieren betalen: via iDEAL, via Paypall (creditcard), overboeking of via achterafbetaling. Alle prijzen op Broodbakshop.nl zijn inclusief BTW.
5.2 Hoe krijg ik mijn geld terug als ik besluit een bestelling retour te sturen?
De klantenservice stort automatisch binnen 30 dagen het totaal bedrag terug op uw rekening.
5.3 Ik heb een betaling gedaan. Hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
U ontvangt een bevestiging per e-mail zodra de betaling is verwerkt.
5.4 Ik heb betaald, maar geen bestelling ontvangen. Wat moet ik doen?
Als u binnen 5 werkdagen (tenzij niet op voorraad en/of anders vermeld) na het plaatsen van uw bestelling uw product nog niet heeft ontvangen, neemt u dan contact op met de klantenservice. Bij vooruitbetaling geldt een langere periode tussen bestelling en bezorging, omdat uw bestelling pas wordt uitgeleverd, nadat wij uw betaling hebben verwerkt.
Klantgegevens
6.1 Hoe kan ik een wijziging in mijn klantgegevens doorgeven?
Via "Inloggen", rechtsboven in het menu, kunt u uw accountgegevens wijzigen.
6.2 Ik wil klant worden bij de webwinkel, hoe moet ik dat doen?
U kunt klant worden door een account aan te maken. Met dit account kunt u snel en eenvoudig bestellen. Broodbakshop.nl registreert u als klant, waardoor u bij een volgend bezoek niet opnieuw uw gegevens hoeft in te voeren.
6.3 Wat zijn de voordelen van een persoonlijke webwinkel account?
U hoeft bij een volgend bezoek niet opnieuw uw gegevens in te voeren en vaste klanten kunnen meer voordeel genieten.
Conformiteit en garantie
7.1 Wat zijn mijn rechten betreffende conformiteit en garantie?
Wij staan er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Indien overeengekomen staan wij er tevens voor in dat het product geschikt is voor ander dan normaal gebruik. Een door ons, fabrikant of importeur verstrekte garantie doet niets af aan de wettelijke rechten en vorderingen die u op grond van de overeenkomst tegenover ons kan doen gelden.
Klachten
8.1 Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat moet ik doen?
Klachten zijn nooit leuk, voor beide partijen niet. Wij zullen er dan ook alles aan doen om uw klacht te verhelpen. Wij behandelen uw vraag, opmerking of klacht binnen 14 dagen, binnen deze termijn krijgt u ook echt een inhoudelijke reactie op de klacht. U kunt telefonisch of per e-mail contact opnemen met de klantenservice om uw probleem zo snel als mogelijk te laten verhelpen.